Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 mai 2011

Catarare la Piatra Handalului de 1Mai

1Mai muncitoresc a fost o zi excelenta pentru o tura de deal,catarare si friptura de slanina cu carnati.
Impreuna cu sotia mea Olga ,cu marele Mircea cataratorul si Yo (nelipsitul) ne-am luat echipamentul si slana si am plecat cu Dacierul in viteza Warp pana in localitatea Nistru ,cunoscuta si ca fosta zona miniera. Localitatea Nistru apartine de "marele oras" Tauti Magherausi(MM). Dupa ce am trecut de ultimele case din Nistru am mai mers putin cu masina mai in sus de silozuriile de exploatare miniera aprox. 100m. De acolo pe panta dealului Vestic am urcat pe o poteca vre-o 30min. si iata-ne sub stanciile de la Piatra Handalului. Pacat ca s-au rasturnat multi copaci ,ingreunand traversarea pe poteca.
Ne-am "cazat " sub o stanca frumoasa, un fel de "colt" pe care am si probat-o cateva ture de catarare. Asigurarea a facut-o Mircea de sus ,astfel putand sa filam de jos. Aproximativ 20m de perete stancos numai bun de catarare.
Dupa cateva ture ne-a "lovit" foametea si ne-am pus sa facem focul pentru a praji slana si carnatii.
Intre timp dupa masa am facut o tura de vizita si la celelalte stanci din zona, shimband totodata si zona de catarare.
Foarte interesanta a fost stanca respectiva cu multe cauri si gaurele,bune de catarat.
Doi corbi aveau cuib in zona si au inceput sa faca urat cand ne-am apropiat prea mult, da nu i-am deranjat.
Intre timp sotia mea sa odihnit pe un platou de pe stanca ,la un moment dat plictisindu-se sa ne astepte pana terminam noi cu cataratul. Pacat ca nu a fost Soare ca putea sa faca plaja un pic.
Dupa ce a mai facut vre-o 4 ture Mircea si pe cealalta stanca ,ne-am strans echipamentul si am luat-o la vale.
A fost o tura faina cu de toate tocmai de 1 Mai.













Poze din zona:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu